Žurerki 2: To je dobesedno konec
Sarah objavi sliko svojega vrta, zaradi katere čez noč postane spletna senzacija, Rachelino ljubosumje pa jo požene v naročje mrtve Mega-Bilby. Ali se dekleta kdaj pobotajo? To boste izvedeli v izjemno dolgem spektakularnem zadnjem delu sezone.