Druščina odpotuje 300 milijonov let v preteklost z Lucasovim časovnim strojem. Sarah skuša rešiti avstralsko megafavno pred bližajočim se kometom z uporabo veščin, ki se jih je naučila iz vodnika za samopomoč.