Rachel in Sarah gresta na tekmovanje, kjer se plesalke potegujejo v zadovoljevanju Terryja, dogmatične lebdeče glave. Nočeta drame, vendar se Rachel zadolži za osem milijonov Terryjevih kreditov v nekaj stavah.