V svetu, ki meni, da je zelenjava odvratna, neokusna in dolgočasna, dobi Zooey Deschanel od Dariany Santana in Kevina Curryja nekaj profesionalnih nasvetov, ki razkrivajo najbolj okusne trende v "zelenem svetu".