Od sladkornih bomb do sadnih obročkov so se sodobne žitarice precej oddaljile od svojega zdravega izvora. Zooey Deschanel pomagata dopisnika Carlos Parisi in Kevin Curry, da bi skupaj odkrili nove načine, kako kosmiče postaviti nazaj na mizo za zajtrk.