Zaslepljujoča resnica
Debra Hartmann, ki je zmeraj hrepenela po razkošnem življenju, ima na prvi pogled vse: krznene plašče, drage avtomobile in fanta. Popolno sliko kvari zgolj ena stvar - njen mož.