Umor, ki ga ni mogoče spregledati
Sveže samska Colleen Batten se težko pobere po smrti svojega moža, potem pa sreča svojo staro ljubezen Boba Harrisa. Njegovi otroci hitro spoznajo, kako zlobna zna biti.