Frankensteinov stroj
Po odhodu iz Klondika se Hoffmanova ekipa vrne, da bi razstavila stroj Monster Red in ga prepeljala 3000 km daleč v Oregon. Ali bo Parker izpolnil sezonsko kvoto?