Parker proti Ricku
Rick se na novem zemljišču ob reki Indian River odreže bolje od Parkerja, Tony doživi hudo okvaro, ki bi lahko ogrozila sezono, Toddovi ekipi v Koloradu pa se nasmehne sreča.