Za mladeniča iz centra, Eddieja Matosa, so bila mamila pot do denarja, priljubljenosti in moči. Pa tudi vstopnica za katastrofo. Drama prikazuje Eddiejevo zgodbo in nas seznani s pritiski, zaradi katerih je izbral življenje na napačni strani zakona.