Maggie se vrne, na nejevero Negana. Preizkušnje, ki jih je preživela od odhoda, so jo utrdile v boju za preživetje skupaj s sinom. Ko jo naposled dohiti preteklost, se Daryl in Maggie nepričakovano spopadeta z nevidno in neznano grožnjo.