V poznih 60-ih letih ima vodja liberalne stranke Jeremy Thorpe (Hugh Grant) neko skrivnost, ki jo obupano prikriva. Dokler bo živ njegov glasni nekdanji ljubimec Norman Scott (Ben Whishaw), je njegova politična kariera v nevarnosti.