Nestabilnost robota morilca
Nepremišljena Pennyjina pripomba o njegovem ljubezenskem življenju pahne Wolowitza v depresivno otopelost. Njegovi prijatelji izgubijo pomembnega člana ekipe za prihajajoče tekmovanje v boju robotov.