Hipoteza o darilu iz kopalnice
Božič prinese Leonardu samo nove skrbi. Njegov čedni sodelavec hodi s Penny, njegovi prijatelji pa imajo dovolj Sheldonove obsedenosti s tradicijo prazničnega obdarovanja.