Eksperiment sobivanja
Ko ji poplavi stanovanje, Amy predlaga sostanovalski poskus s Sheldonom. Medtem sta Howard in Bernardette neprijetno presenečena, saj je Raj izvedel za spol njunega otroka še pred njima.