Uganka s Comic-Conom
Ko je Raj ostal brez bogate denarne podpore očeta, postavi Sheldona za upravitelja svojih financ, da bi mu pomagal izkopati se iz dolgov. Penny razmišlja, da bi šla skupaj z Leonardom na stripovsko konferenco Comic-Con.