Strah ob prvem ugrizu
Dusty in ekipa so zaradi nižjih temperatur prisiljeni spremeniti strategijo. Kasneje naletijo na Dustyjevega starega rivala, kar ekipo pahne s poti in oteži njihovo iskanje.