Zadušljiv prijem
Dusty nadaljuje boj proti invazivnim floridskim pitonom. Ekipa se poda proti severu in pri tem odkrije nove kolonije. Spoznajo pa tudi,da se kače prilagajajo hladnejšemu vremenu.