Gospodična Mystic Falls
Na gala dogodku se Elena in Caroline potegujeta za naziv mis Mystic Fallsa proti drugim puncam, vključno z Amber Bradley. John Gilbert poskuša ustrahovati Damona, ampak njegov načrt ne deluje.