Sprememba je življenje
Anna obišče Damona, ampak s seboj ima presenetljivega gosta. Elena in Stefan gresta na dvojni zmenek s Caroline in Mattom, kjer Stefan in Matt ugotovita, da imata nekaj skupnega.