Potem ko odkrije, da je njegovo podjetje skrivno kupilo psihiatrično bolnico, se generalni direktor Rhyzena, g. Watanabe, obrne po pomoč na ekipo Dream Raider, vendar pa gre pri obisku v bolnišnico vse narobe.