Potem ko izgine več deklet, se detektiv Li Xiao za pomoč obrne na osramočenega in zaprtega profesorja dr. Cheng Tian-Lija in njegovo odujeno hčerko An-Yo. Obsežna in težka naloga trojico popelje na potovanje v neznano.