Dokumentarec programa HBO v šestih delih prinaša intimne, razkrivajoče intervjuje Ronana Farrowa z žvižgači, novinarji, zasebnimi detektivi in drugimi viri, ki jih je pripravil posebej za svoj podkast in knjigo "Catch and Kill".