V odločujočem finalu preostali oblikovalci predstavijo svoje kolekcije v nepozabni modni reviji, kjer nastopata tudi Estevan Oriol in Jungle Pussy, ki bo odločila, čigavo videnje in izdelki so vredni zmage.