Polfinalisti se potrudijo z neverjetnimi izgledi, ki so jih navdihnile močne ženske v njihovih življenjih. Nekateri oblikovalci še nikoli niso izdelovali ženskih oblačil, zato so pod pritiskom, ker se hočejo uvrstiti v finale.