V Farmingtonu in Shiprocku v Novi Mehiki Bob, Eureka in Shangela sprostijo lepoto domorodnega gej fotografa; odvetnika, ki mu stalno zamenjujejo spol; ter mame in hčerke, ki prebolevata samomor.