Range Rover MK3
Mike kupi uničen stari Range Rover Mk3 za ugodnih 5000 funtov. V načrtu ima, da ga bo prebarval in ga nato predal Eddu, da ga popravi, tako da bi ga prodal za dvojno ceno.