Lotus Elise
Mike išče Lotusa Elise, ampak kmalu ugotovi, da je težko zaslužiti z avtom, ki je sijajen sam po sebi. Mu Edd lahko pomaga, da ga spremeni v vražji dirkalnik in z njim zasluži?