Zaključni del serije. Colsonu ponudijo premestitev; varuhi pošljejo Lambreauxa domov; Batiste odpelje sinova na nastop dr. Johna; Hidalgo se vrne v Teksas; McAlary znova obišče okrašeno udarno jamo.