Vztrajnost se Jau obrestuje, ko dobi ekskluzivo od detektiva Katagirija, vendar pri tem pritegne neželeno pozornost nekoga. Samantha je uspešna pri novi stranki, Sato pa se odloča med rabo besed in pesti.