Jake Adelstein, zaposlen kot prvi ameriški kriminalistični poročevalec Meicha Shimbuna, hitro dobi nalogo, naj pokriva dva primera, ki se sprva zdita nepovezana. A kmalu zastavi svojo kariero in življenje, da bi povezal pike.