Vaščani se soočijo z resnico iz svoje preteklosti in čistijo svoje kolektivne grehe, medtem ko Gamache ugotovi, da je imel Marcov morilec zelo oseben motiv. Lacoste odkrije nekaj v zvezi z izginotjem, kar kaže na ključnega osumljenca.