Lois in John Henry Irons se ne moreta dogovoriti o najboljšem načinu, kako ustaviti Morgana Edgea. Medtem Jonathan spodbuja Jordana, naj se osredotoči na krepitev svojih moči, da bi pomagal najti njihovega očeta.