Narednica Sarah Collins in pomočnik Steve Bradshaw prideta na kraj nesreče, Portlandski stolp v jugovzhodnem Londonu. Pod njim sta trupli dolgoletnega policista Hadleyja Matthewsa in najstniške libijske begunke Farah Mehenni.