Obžalovanja pred smrtjo
Preiskovalca nadnaravnih pojavov Amy Bruni in Adam Berry obiščeta virginijsko plantažo. Se je iz večnega počivališča vrnil zlobni nadzornik, ki je preminil med državljansko vojno?