Strašenje v Gettysburgu
Amy Bruni in Adam Berry obiščeta razvpito mesto Gettysburg v Pennsylvaniji, kjer naj bi strašilo. Ogledata si zakleto ogledalo, v katerem se pojavljajo paranormalne prikazni.