Odkritje zlatega mesta
Iskanje El Dorada postane Josheva najbolj naporna misija doslej, ko se njegova ekipa znajde v nemilosti deroče reke. Visokotehnološko skeniranje iz zraka razkrije izgubljeno mesto.