Dillingerjev izgubljeni zaklad
Josh Gates se pridruži lovu za izgubljenim bogastvom razvpitega bančnega roparja Johna Dillingerja. Med raziskovanjem na srednjem zahodu se potopi v ledeno jezero v Wisconsinu.