Ko se fantje odločijo izdati beta verzijo Pied Piper, prejmejo nepričakovan odgovor. Zaradi omejenega števila vabil Dinesha skrbi, da ima malo prijateljev, medtem ko ga skuša Gilfoyle zalotiti pri laži. Monica razmišlja o tem, kako naj izrazi kritiko.