Richard vidi temačno prihodnost v novem poslovnem načrtu Pied Piper in Laurie skuša prositi za pomoč. Gilfoyle je naklonjen prizadevanjem novincev. Dineshov zadnji bleščeči nakup mu prinese tudi neželeno pozornost.