Vojščaki Velie vkorakajo v gozd in iščejo Ruminalese, ki so jih čakali z Iemosom in Wirosom, pripravljeni na boj. Spurius se hoče maščevati, zato zažge gozd. Amulius mora nazaj v Albo Longo.