Numitor, kralj Albe Longe, mora v izgnanstvo zaradi prerokbe. Njegov prestol prevzameta vnuka Iemos in Enitos, toda nekdo spletkari. Wiros, suženj v Veliji, je v gozdu za Lupercalio. Ilia ima skrivnost.