Robotski piščanec se znova loti božiča! Pisci razkrijejo izvor Heat Miserja in Snow Miserja. Poglejte, kako Ebenezer Scrooge spozna, kaj zares pomeni božič. Božiček bo uničil največji dan v prvi svetovni vojni.