Poglejte, kako si ustvarjalci predstavljajo, kaj se zgodi po koncertu Alvina in veveričk. Mary Poppins je varuška, kakršno bi z veseljem imeli. Odkrili bomo, zakaj B.A. Baracus tako sovraži letenje.