Voltron nastopi na staromodnem plesnem tekmovanju. Skrivnostna življenja najosupljivejših zveri v naravi predstavi oddaja "Secrets of the Animal Kingdom". Moda trpijo ustrahovanje v "Ode to the Nut Shot".