Deskarja Ian Walsh in Grant "Twiggy" Baker se odpravita na zahodno obalo Afrike, da bi tamkajšnjo surovo in nedotaknjeno obalo prva obeležila kot naslednjo obetavno destinacijo za deskanje na visokih valovih.