Ramy je mladi Američan egipčanskega porekla na duhovnem popotovanju. Serija prikazuje njegovo ujetost med muslimansko skupnostjo, ki življenje dojema kot preizkus moralnosti, in mlado generacijo, ki se ne obremenjuje s posledicami.