Hannah piše oglase za GQ, a jo skrbi, da bo korporativno okolje uničilo njeno ustvarjalnost. Shoshanna znova razmisli o koncu razmerja v luči Rayjevega novega uspeha, on in Marnie pa se spreta ob kosilu.