Rachelina telefonska številka
Rachel in Phoebe gresta skupaj ven. Po tem, ko Rachel impulzivno da telefonsko številko čednemu obiskovalcu restavracije, jo skrbi, da bo poklical prav tedaj, ko bo Ross v njunem stanovanju.