Povečane prsi
Phoebe predlaga svojemu fantu Miku, naj se preseli k njej, vendar bi zakonu podobno življenje morda prineslo težave v njun odnos. Monica in Chandler nista finančno preskrbljena, zato ona skrivaj prosi Joeyja za obsežno posojilo.